tisdag 16 januari 2024

Läsares fantasier

Jag har fått mail med fantasier av en av läsarna som lyder så här

Andra gången nu jag runkar och fantiserar om dig, fantiserar om hur min kuk glider in i din trånga fitta, du känner hur min kuk blir hårdare och hårdare i dig medan du stönar. Och jag känner hur din fitta blir vårtare och vårtare, och börjar rinna fittsaft och du får orgasm medan jag sprutar dig full med min sats, sen jag smyger sakta ner för att slicka dig ren medan du låter min sats sippra ut från din trånga fitta.

Sedan jag smyger sakta upp och börjar suga på dina bröst, och du känner igen hur min kuk glider sakta in i dig och din fitta blir svullen. Hör när du stönar och min kuk blir väldigt hård och vill fylla dig. Du sedan säger till mig att du vill rida min kuk och ta kontrollen.

Du känner hur min kuk börjar pulsera och nära att spruta i dig igen, men du väljer att inte låta mig spruta och sätter dig 69:an över mig, och jag får din fitta i min mun och börjar slicka dig medan du har min kuk djupt in i din mun.

Jag känner jag vill spruta i din mun men du låter mig inte få spruta, utan du börjar leka med mitt ollon med din tunga medan jag pullar din fitta och masserar din klitoris med tungan.

Sedan jag säger till dig att ställa dig på alla 4 och jag tar dig hårt i doggy. Och sedan glaserar jag din sexiga rumpa med min sats.

Snuskiga fantasier och visst är det nånting speciellt att veta att någon okänd fantiserar om mig och säkert samtidigt runkar.

11 kommentarer:

  1. Väldigt upphetsande fantasi. Önska någon kille skrev så till mig på mail.
    Oftast så är killen klar efter han sprutat. Jag som tjej hade gillat om killen går ner efter han sprutat i mig. Och sen smyger upp och trycker in kuken igen. Vilken härlig fantasi. Hade behövt honom i min säng hehe.

    SvaraRadera
  2. Jag minns för längesen jag bad Min dåvarande pojkvän om han kunde slicka mig efter vi haft sex. Men han tyckte det var äckligt och efter de dog vårat sexliv. Så jag har aldrig frågat någon kille igen om detta.
    Men jag tror en kille med såna här fantasier skulle nog kunna överraska en ordentligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är nog inte helt ovanligt att killar är lite rädda för vissa saker då det kan finnas nån underton av gay/homo. Det gäller inte alla och att röra eller smaka på sin egen sperma är inte så farligt. Speciellt inte om man förväntar sig att tjejen gör det.

      Radera
    2. Tack för ditt svar. Du har säkert rätt att killar är lite rädda att få en homostämpel.
      Jag är singel just nu, men jag hoppas i framtiden hitta en kille som gör såna här saker utan att man behöver fråga. Det blir lite mer krydda i sexlivet av det om man har en kille som vill både ge och ta :)

      Radera
  3. Jag hade aldrig gått ner slickat upp efter mig.
    Hade du tyckt om det Finajosefin ?
    Jag gärna sprutar tjejer i munnen. Men skulle aldrig smaka på mig själv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men varför kan du inte smaka på dig själv om du nu tycker tjejer ska ta det i munnen ?
      Vi hade gärna haft sex med killen som skrev fantasin.
      Hälsningar Stina,Sofia Ulrika och Hanna

      Radera
    2. Behöver inte slicka upp, däremot så finns det nånting spännande om han slickar mig efter åt. Behöver ju liksom inte slicka upp allt bara därför.

      Radera
    3. Jag är tyvärr inte den typen av kille som vill slicka efteråt i huvudtaget. Men jag tycker det är modigt av en läsare att skicka in detta till dig, jag hade aldrig vågat eller ens har en så snuskig fantasi.

      Radera
  4. Hej, ni sista tjejer. Jag har bett en tjej dela med sig av sperman genom att kyssas efter oralsexet. Hon älskade det !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Josefin, skulle du kunna låta en kille fylla dig med sperma och därefter sätta dig ovanpå ansiktet på en annan kille ?

      Radera
    2. Usch då vilka snuskiga tankar ni har. Alltså för min del så skulle det gå bra. Beror lite på hur killen som vill att jag ska sätta mig över honom är. Går han igång på det så är det spännande.

      Radera