lördag 27 januari 2024

Tillfredställd och belåten


Att bli tillfredställd och belåten, det är något dom hör till vardagen. Ibland får jag ta saken i egna händer men oftast så finns killen tillgänglig för att uppfylla det behovet.

Men visst finns det fantasier om mer sex, annat sex och att prova nya saker.

Jag hade faktiskt kontakt med stora killen för inte så länge sedan. Även om vi kunde vara överens om att det hade varit intressant att träffas på nytt så finns det inga planer som gör det möjligt. Ingen resa inplanerad för nån av oss. Det är ju svårt att träffas när det är så stora avstånd.

Det har blivit den del heta knull med killen. Här om dagen blev det hela fyra orgasmer för mig. 

Jag har funderat lite om det ska bli nån ny bildserie och vad det skulle kunna vara för något. Om det finns nåt tema man hade kunnat utforska, klä ut sig på något sätt eller något annat som kan sätta sin prägel på en ny bildserie.

Jag har ju redan flera bildserier med olika innehåll.

  • Nätdräkt
  • Utomhus
  • Sjuksyster
  • Kladdigt med sperma
  • Rumpa och buttplug
  • Rosa och flickiga underkläder
  • Våtare
Det finns lite allt möjligt och det är väldigt spännande att veta att någon köper mina bildserier för att sedan titta och fantisera om mig. Det är väldigt upphetsande och är en fantasi jag ofta återkommer till.


16 kommentarer:

  1. Gud vad du är fin naken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Den där bilden är riktigt läcker. Ibland blir det extra bra när man visar upp sin bästa sida ;)

      Radera
  2. Härlig läsning och väldigt sexig bild😍

    SvaraRadera
  3. En fröjd för ögat och det värmer i själen för en man att få se en vacker kvinna naken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske händer lite mer än bara "värmer" ;)

      Radera
    2. Ja en viss kroppsdel reagerar en aning 😀

      Radera
  4. Du är fantastiskt vacker, skulle du kunna tänka dig att låta mig titta på dig utan fysisk kontakt, live. Du rör dig på mina ord. Lockande tanke?
    /A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar att du bara tittar på men styr?

      Radera
    2. Ja precis, mitt ord, din lag. Men ingen fysisk kontakt. /A

      Radera
  5. Riktigt sexigt när du ligger och bresar, man vill runka över dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med. Hade inte nekat att spruta en laddning över den kroppen.

      Radera
  6. Gillar du att killar runkar till dina bilder?

    SvaraRadera
  7. Tycker du om att runka en kille till han får orgasm ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju underbart. Älskar att se en kille komma och så klart extra mycket om jag gjort det på egen hand.

      Radera
  8. Skulle du tycka om ifall en kille slickade dig rent på bröst och mage efter att en annan kille sprutat ned dig där ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du haft sex med flera killar samtidigt?

      Radera