tisdag 2 januari 2024

Analsex - läsarberättelse

Jag skrev om analsex igår och jag fick en del inspiration jag fick från av av läsarna som berättade om en upplevelse han hade haft nyligt.

Han har lite äldre och har en kk som är något yngre. Dom har träffats några gånger men aldrig analsex. Den här gången så hade hon berättat att hon hade en överraskning till honom.

Dom hade haft sex ett bra tag när hon väl ställde frågan om han ville ta henne analt. Hon hade bara tillåtit en kille prova det tidigare och han tackat ja till det önskemålet.

Hon smekte sig själv och han trängde in i henne analt. Dom körde på i ett skönt tempo och kombinationen analt och klittan fick henne att komma. 

Han ökade på tempot och kände att han kunde knulla hur länge som helst utan att komma. Ökade tempot ytterligare så hon fick sluta smeka klitoris och hålla emot med båda händerna i sängen. Hon lät högt hela tiden...

Slutligen hade hon fått nog och kände att  rumpan inte klarade mer så erbjöd sig att suga honom. Hon sög och runkade tills han kom i hennes mun vilket blev avslutningen på äventyret.


Det låter riktigt underbart i mina öron :) Jag gillar själv när killen outtröttligt knullar mig och det liksom tar mig till en helt annan plats och kåtheten bara snurrar i huvudet på mig. Det är inte varje gång han håller så länge, men då och då händer det.

8 kommentarer:

  1. Ja fler borde utforska vilket njutningscentra rumpan är. För båda könen. Kanske helst för killen då. Eftersom deras G punkt sitter där. Både jag och pojkvännen involverar rumpan mycket inom sex är både fingrar och dildos. Funderar även på en sån där strapon så jag kan knulla killen analt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte tanken nån gång. Min kille har inte gått igång på den tanken, men vi provade lite när vi ganska nyss hade träffats. Smekte och pullade samtidigt som jag sög.

      Radera
    2. Känns som det kan vara en mental spärr för många killar och män. Rädd för att få nån bögstämpel på sig. Men har ju inte med saken att göra ju. Själva anuset är ju lika oavsett läggning och alla av manligt lön har ju en prostata. Så bara de kommer över den spärren så kan de få extremt mycket njutning från rumpan. Så killar/ män. Pröva vet jag. Har sett vilka otroliga orgasmer det kan resultera i.

      Radera
    3. Som kille kan jag bara instämma i era resonemang, våga prova man sprutar och kommer enormt starkt.
      Förstår inte varför analsex är så tabu att prata om och att ha. Så
      Länge alla gör det av egen fri
      Vilja är det väl en naturlig del av sexet. Även om det är väldigt laddat. Men som ni är inne på känsligheten där är magisk.
      Du tjej som skrev nyss, har du alltid gillat analt eller kommit eftersom?
      /A

      Radera
    4. Kommit eftersom. Man har prövat sig fram. Kan ofta ha en dildo i rumpan vid onani eller då jag blir knullad. Jätteskönt. Kommer så starkt då.

      Radera
    5. Tror det i många fall är som du säger, när den mentala spärren släpper och man vågar
      Då kommer också njutningen i högre grad.
      Vill du fortsätta denna dialog?
      /A

      Radera
  2. Sex handlar ju om njutning. Man vill ha det så skönt som möjligt. Då får man pröva sig fram vad man gillar och inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant. Det har vi nog alla gjort, att vi provat oss fram och kommit fram till saker vi gillar.

      Radera