lördag 6 januari 2024

Öppnade dörrar till nya fantasier

Ensammen hemma och killen kommer hem först imorgon.

Såg en film igår som hade inslag av förbjuden kärlek och smyga lite. Det tog ny fart i mina tankar och jag började tänka allt mer på spänningen i att behöva smyga lite, att träffa någon och samtidigt känna ett pirr. 

Nån blandning mellan att nyss träffat någon och inte riktigt veta vad man kan förvänta sig, men samtidigt inslag av något förbjudet. 

Så jag började fantisera om att träffa en kille. Han vill inte heller att andra ska veta om hans "affär", utan vi får smyga med det. Blickar som möts - vi båda vet men ingen annan. Det kanske finns ett rum bokat på ett mindre och något avsides hotell. 

Spänningen att stå utanför den där något slitna dörren med färgnötning och knacka på... pulsen stiger...

Pirret och tankarna fortsatte under dagen och jag kunde inte låta bli att lägga allt annat åt sidan en stund och krypa ner under täcket. Låta fantasierna flöda och samtidigt börja smeka mig själv under täcket.

Dörren öppnas och jag får stiga in. Nu är det bara vi två, i säkerhet från andras ögon men ändå ett pirr då vi kanske inte träffats så många gånger eller kanske det är första gången? Att liksom inte veta vad som ska hända härnäst.

Jag har ju haft turen att få möjlighet att träffa stora killen några gånger. Det har varit äventyr som fått full poäng varje gång. Han har verkligen tagit hand om mig på ett bra sätt. Det har känts både tryggt men samtidigt spännande och utmanande. 

Jag har väl dessutom haft tur att hitta en kille som prickar av många önskemål över vad många tjejer önskar sig. En lång, stor och vältränad kille. Han är snäll men kan ta för sig och när byxorna åker av blir man inte direkt besviken ;)

I mina fantasier så tillät jag mig själv att leka med tanken av olika män. Jag smekte mig själv och lekte med tanken av åldersskillnad - hur det hade varit med någon yngre eller någon äldre. Jag har en del erfarenhet före jag träffade nuvarande killen så jag har ju varit med killar som var yngre eller i alla fall samma ålder jag var då. Någon direkt äldre har jag inte varit med.

Hur hade det varit att träffa ung kille som fick ta för sig? Vad skulle han vilja göra med mig?

Hade jag vågat träffa en man som var äldre än mig? 10 år? mer? Hur hade det varit och hur hade han mött mig?

Jag lekte också med tanken att vi alla ser olika ut. Olika kulturer och nationaliteter. Hur hade det varit att träffa någon på genomresa från något annat land? En grek eller spanjor? Kanske en långhårig surfare från Austrailen? En lite äldre affärsman som är propert klädd men som visar upp en annan sida när dörrarna väl stängs?

Många fantasier blev det och jag kände att jag öppnade dörrar till nya fantasier samtidigt som jag smekte mig själv. Det var ganska länge sedan jag onanerade endast med fingrarna. Det var skönt och blev halt där nere. Tog ett tag men sen kom jag i en skön orgasm och kände att tankarna och fantasierna snurrade runt i mitt huvud och jag visste inte riktigt vad jag ville och vad som var verklighet.



9 kommentarer:

  1. Mm lät som en härlig onanistund :) Och vilken underbar bild på din våta o sexiga fitta som man gärna hade slickat o smekt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt när det är halt och vått :D

      Radera
    2. Ja som det ska vara, så det lätt glider in ;)

      Radera
  2. Stönar du högt då du onanerar eller har sex med en annan person?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det händer nog ibland. Är kanske inte så att hela kvarteret hör, men är lätt hänt att jag stönar när det är skönt.

      Radera
  3. Om en kille kommer i din fitta, kan du då peta in trosorna där och låta de suga upp både sperma och fittsaft?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade du önskat det? Maila mig vettja

      Radera
    2. Gillar du när män skickar bilder till dig på Mail? Eller tycker du det mest är opassande?

      Radera
  4. Mmm vilken sexig och fin fitta du har Josefin. Där hade man gärna hälsat på, både med tunga och kuk.

    SvaraRadera