söndag 14 januari 2024

Porrfilm


Det kom några kommentarer gällande porrfilm i ett tidigare inlägg.

Visst har det hänt att jag tittar på porrfilm. Oops :)

Jag var nyfiken redan när jag var yngre, men samtidigt var jag lite försiktig. Några snuskiga saker hann jag så klart med att se då det mesta finns på internet.

Tillsammans med killen så tittar vi ibland på porrfilm. Det är inte jätteofta, men ibland använder vi det som en extra krydda. Han slickar mig och jag kan titta. Jag suger honom och gör mitt bästa för att kunna få en skymt om vad som händer i porrfilmen. Att bli knullad bakifrån och samtidigt titta brukar vara en höjdare.

Sen har jag i större utsträckning börjat kolla själv på porrfilm när inte killen är hemma. Perfekt att ta fram en leksak och se på något spännande som sätter igång fantasierna. På ett sätt blir det mer fritt och jag kan liksom göra och tänka vad jag vill - då jag bara har mig själv att tänka på.

När vi tittat tillsammans har vi främst tittat på mjukare porr, även om det kan vara rätt hårt också. För några månader sedan så utmanade jag det hela lite och det ledde till att vi valde att titta på mer extrem och kinky porr. 

Även om jag får kanonbra sex här hemma och faktiskt fått möjlighet att träffa en kk vid flera tillfällen i form av stora killen - så har det väckt fantasier om att kunna utforska mer. 

Flera killar känns väldigt spännande. 

Att få se flera killar komma är en återkommande fantasi... Oopsie :)

Aldrig varit med en svart kille, men har sett några sånna porrfilmer och det finns nånting spännande med det. 

Att vara mer undergiven och prova på något hårdare bdsm är också lockande. Det ska inte göra ont, men det lockar att bli utmanad och testa gränserna.

Bara för att jag har dessa fantasier så behöver det inte betyda att jag vill göra det på riktigt. Utan jag får låta fantasierna växa och utvecklas. Så får vi se vart det slutar.

Men ja... jag har tittat på porrfilm. Både när jag var yngre och nu.

6 kommentarer:

  1. Om en tjej blir knullad av flera killar i en porrfilm, tycker du då att tjejen utnyttjas som ett objekt ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Diskussionen om hur porrfilm gestaltar kvinnor och förhållanden inom den branchen är en sak och möjligen ett annat inlägg för den här bloggen. Sett från mina fantasier så tycker jag att hon kan bli utnyttjad som ett objekt och att kan vara riktigt upphetsande. Lite det som min undergivenhet går igång på :)

      Radera
  2. Kan du sälja trosor som burits direkt efter att du har knullats av den stora killen , din kk ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade varit ett spännande uppdrag. Har dessvärre inte någon inplanerat datum då vi ska träffas, men jag kan ju alltid hoppas att det blir snart :) Du får maila mig på finajosefin@hotmail.com så kan vi skriva där och jag kan säga till om det blir några planer för en träff. Kram Josefin

      Radera
  3. Tror du att den stora killen ställt upp på detta ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tar på mig trosorna efteråt. Han behöver inte veta vad som händer med dom ;)

      Radera