onsdag 10 januari 2024

Riktigt riktigt skönt

Det är bra att killen är uthållig. Varit kåt under dagen och när vi väl började så blev det en del slick och sug där vi turades om. Jag sög honom länge och han slickade mig. Vi bytte och så var det min tur igen att göra det skönt för honom, innan han återigen slickade och smakade på mina safter. Han pullade mig även med fingrarna samtidigt som klitoris fick sig en om gång.

Därefter var min fitta verkligen hal, våt och redo för att bli knullad. Vilket jag också blev.

Tagen bakifrån länge och han höll hårt om mina höfter samtidigt som jag kände han tränga in i mig gång på gång. Ibland så hårt att jag nästan fick hålla fast mig.

Missionären med särade ben blev det också. Jag låg och tog emot medan han outtröttligt knullade mig. 

Sen gick han återigen ner och smakade på min fitta som var alldelens varm och nyknullad. Smekte mig och pullade mig till en alldelens fantastisk orgasm.

Därefter fortsatte han att knulla mig även fast fittan var alldelens känslig efter orgasmen. Bakifrån kunde jag sen komma i ytterligare en orgasm då jag hjälpte till med handen.

Men han var inte nöjd och fortsatte att knulla mig.

Därefter gjorde han något oväntat. Bad mig komma till honom och istället för att fortsätta där vi var så satte han sig vid datorn. Jag fick stå på knä framför honom och suga hans kuk. Han slog på en porrfilm och även om jag var nyfiken så fick jag inte tillåtelse att se så mycket utan blev hänsvisad till att fortsätta suga honom.

Det var riktigt spännande och spelade på mina fantasier om undergivenhet. Att jag fick vara med... men bara under förutsättningarna att jag skötte min del och gjorde det skönt för honom.

Det hela resulterade i alla fall i nånting riktigt bra då han till slut kom i min mun och det var visst nånting utöver det vanliga för honom berättade han efteråt. Han hande alltså kommit riktigt riktigt skönt.



8 kommentarer:

  1. Wow lät ju som en riktig härlig omgång.. Vad va det för porrfilm och hur gick tankarna när du sög och bara hörde ljudet av porrfilmen?
    Svalde du eller lät du satsen rinna ner längs hakan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tog det i munnen och svalde. Det var mycket som kom :) Det var en spännande grej att han lite nekade mig att se något, utan att jag istället bara fick göra det skönt för honom. Som sagt så spelade det på mina fantasier om undergivenhet och det gjorde det extra spännande på nåt sätt.

      Radera
    2. Tyckte killen du va duktig då när du tog allt och svalde? :) Ett bra betyg att du gjorde det skönt. Okej, ja det kan jag tänka mig och extra när båda går igång på det :)

      Radera
  2. Det var otroligt upphetsande att läsa, jag drabbades nästan av kåtslag. Det lät som om han var riktigt uthållig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du ser på porrfilm, vilken typ av porr gillar du då ? Hård eller mjuk ?

      Radera
    2. Ibland kan han hålla på riktigt länge. Sen finns det tillfällen då det går snabbare och jag önskar mer. Är inte alltid perfekt :) Tittar inte jätteofta på porr men ibland vi det. Vi har tittat både på mjukare men även porr med hårdare inslag. Bland annat sett när det var flera killar som kom på en tjej. Snuskigt men spännande.

      Radera
  3. Tittade ni på porrfilm du och din kille tillsammans? Vad anser du om konceptet flera killar på en tjej ?

    SvaraRadera
  4. Du har nämt att du träffar en eller flera kks ibland. Hur funkar det mellan dig och din kille? Nyfiken att höra dina tankar

    SvaraRadera