torsdag 8 december 2022

Förnedring, överenskommelse, rollspel

Då var det dags att skriva lite om gårdagens inlägg om "En annan kille kom i mig".

Jag fick texten av en läsare och det här med dominans och undergivenhet är nog något som alla fantiserat om vid något tillfälle. Jag ser mig själv som undergiven i min läggning och det är oftast så jag agerar också. Generellt sett är jag ganska försiktig och blyg.

Det som gör gårdagens inlägg lite speciellt är att det är ombytta roller mot hur det ofta ser ut. Tjejen är inte bara dominant utan det är även inslag av förnedring. 

Jag har ju själv fått uppleva att träffa någon annan då jag träffat stora killen och min kille har även gjort liknande äventyr som jag berättar om på bloggen. Jag skulle inte kalla oss erfarna inom området då vi egentligen bara gjort det här några få gånger med en annan person. Vi har inget öppet förhållande, utan det är en överenskommelse efter att vi pratat om det en längre tid.

I berättelsen känner jag en spänning och kåthet över att det just är så förbjudet och fel. Inslag av förnedring då hon räcker över trosorna till honom. Samt spänningen i och med att han faktiskt undersöker trosorna och både får sig en överraskning samtidigt som han kan bekräfta att någon annan har knullat henne bara en stund innan.

När jag tänker på cuckold - är det många gånger så att tjejen i ett par är med en annan kille och hennes kille tittar på. I vissa fall är hennes kille även extra nyfiken på att se själva finalen där killen sprutar. Antingen på tjejen eller i henne och i vissa fall även "städar upp" efter honom.

Min kille finner inte det momentet intressant, men visst har vi fantiserat om att jag är med någon annan och han ser på och så vidare.

Det vi däremot har gjort vid några tillfällen, är att leverera trosor som jag först har använt. Sen har jag haft på mig dom i samband med sex och slutligen har trosorna fått ta emot en ordentlig sats från killen - allt på önskemål från killen som beställt trosorna.

Men förneding, överenskommelse, rollspel behöver så klart inte handla om sperma eller att blanda in någon annan.

Ibland kan vi ha lite utav ett rollspel där vi blandar in lite förnedring och liknande känslor vilket jag kan känna är väldigt upphetsande. Känna att jag gjort något olämpligt och på grund av det får jag stå mitt kast. Det kan också fungera på så sätt att jag vågar göra saker jag kanske inte alltid erkänner för mig själv att jag vill prova för stunden. Det är ju "trots allt" ett straff, något jag måste göra...

 

6 kommentarer:

  1. Hej! Jag tycker både berättelsen och din kommentar av den har varit spännande läsning och kanske särskilt för tjejer som följer dig. Jag tror inte det är så ovanligt som man kan tro med liknande upplägg som det som beskrivs i berättelsen. Ville egentligen bara säga att det var ett välkommet inslag på bloggen och ser fram emot mer på det temat framöver!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det var en kommentar med lite mer innehåll. Det uppskattas. Jag tror det finns många olika "upplägg" där ute. Det är många som tycker om både det ena och det andra och väldigt många tycker olika. Det kan göra att det blir lite utav en balansgång på vad jag ska skriva om här på bloggen.

      Radera
  2. Jag förstår att den balansgången inte är så lätt alla gånger! Men du gör verkligen ett bra jobb med din blogg och den är alltid intressant att läsa. Anledningen till att jag valde att kommentera den här gången är att jag kände mig väldigt träffad av berättelsen och din kommentar eftersom jag och min partner njuter väldigt mycket av liknande upplägg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samtidigt är det spännande att tänja lite på gränserna. Ibland i fantasin och ibland på riktigt...

      Radera
  3. Hej! Har läst berättelsen och kommentaren först ikväll och håller med tidigare inlägg: tror många par/tjejer uppskattar det och gärna mer på det temat framöver :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se vad jag hittar på framöver. Jag försöker som sagt skriva varierat och glida in på olika snuskiga ämnen.

      Radera