måndag 5 december 2022

Pyssel

Jag måste ha ett alldelens speciellt julpyssel som skiljer sig från många andra. Jag har nämligen skapat några nya inlägg för julkalender. Det är kul att den är så uppskattad!

Skriva texterna och välja ut bilder gör mig överraskande kåt. Några av bilderna är det ett bra tag sedan jag tog och många väcker trevliga minnen som nästan glömts bort.

Oops nu höll jag nästan på att försäga mig. Jag vill ju inte avslöja vad som kommer i veckans luckor :)

Men om jag inte är lika detaljerad - det jag tänkte skriva var att vissa bilder påminner mig om saker jag gjort eller plagg jag har hemma och att jag kanske skulle överraska killen med något av detta?

Jag har hunnit handla många av de julklappar jag tänkte köpa. Jag har även beställt några trosor till mig själv då det behövs fyllas på ibland.

Jag har även fått mail med lite inspiration och idéer och tänkte publicera en liten berättelse och skriva kommentarer om det under veckan. Det blir lite cuckold-tema baserat på ett mail från en läsare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar