fredag 16 december 2022

Julklapp eller gåva

Nu är det nästan endast en vecka kvar till julafton. Hittills har månaden varit fylld med många inlägg på bloggen och massor av kommentarer.

Nu är det läge att fundera på om du vill ge mig en julklapp. Antingen att du köper något av mig eller att du helt enkelt ger mig ett litet bidrag. Det skulle uppskattas jättemycket och skulle bli en liten belöning för det jag delar med mig av här på bloggen till er.

Du kontaktar mig på finajosefin@hotmail.com och betalning sker via bankgiro. Du får uppgifterna av mig.

Vill du köpa dig själv en julklapp så erbjuder jag följande:

  • 1 par trosor + 1 bildserie = 250:-
  • 5 stycken bildserier = 250:-
Tyvärr kan jag inte garantera leverans före julafton, men jag hoppas du har överseende med det. Stringtrosor, bomullstrosor, spetskant, färgglada trosor?




5 kommentarer:

  1. Kan man inte få köpa några string till dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan du så klart få göra, men i så fall blir det att jag köper med pengar du skickat mig. Ok?

      Radera
  2. Klart man är sugen på en julgåva eller köpa ngt av dig så kolla mailen.
    Kram Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om chatt menar du? Jo jag såg det, har bara inte riktigt vågat svara för jag vet inte när jag kan :)

      Radera
    2. Ja precis. Förstår dig, har oxå mycket nu men vi kan ju få igång en dialog så kanske vi kan komma fram till en tid tillslut. Man måste våga för att vinna om man vill ha ngt.
      Kram Anders

      Radera