fredag 9 december 2022

Nya stringtrosor

Varje dag får ni nya inlägg på bloggen. Julkalendern har varit en succé, men jag tänkte bryta av med att berätta att jag kom hem med några nya trosor idag. Jag köpte enklare stringtrosor som är enfärgade och har en lite romantisk stil.

Det blev stringtrosor den här gången, då jag faktiskt inte hade speciellt många stringtrosor kvar. Jag blev nog även lite inspirerad av några kommentarer på min julkalender där frågor om stringtrosor dykt upp.

Jag tycker du ska unna dig själv en julklapp och beställa ett par trosor av mig. Du får självklart önska hur jag ska använda dom och vad jag ska göra med trosorna.

Jag den här modellen köpte jag i rosa, vit och lila. Sen har jag så klart flera andra modeller. Du kanske föredrar spetskant eller kanske något mer färgglatt?

Skriva inläggen för julkalender och dela med er, samt läsa alla kommentarer gör mig kåt om dagarna. Så trosorna riskerar att bli våta. Hoppas inte det gör något.

För 250:- får du ett par trosor och en bildserie med mina nakenbilder. 

Skriv till finajosefin@hotmail.com för att komma i kontakt med mig.

6 kommentarer:

  1. Värt varenda krona!
    Lasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra. Jag försöker vara generös och samtidigt få en slant för min "hobby" :)

      Radera
  2. Håller me,tänk när man luktar på ett par trosor som du har haft på dig ,för ens skull.klart man är helnöjda med dina underbara trosor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas du talar utifrån erfarenhet, annars är du så klart välkommen att höra av dig så kan vi komma överens om ett par för dig.

      Radera
    2. Jag har handlat av dig,är alltid nöjd

      Radera
    3. Tummen upp! Vad bra att du är nöjd och kul att du följer bloggen.

      Radera