tisdag 13 december 2022

Mer av det här

Fick mail från han som skrev texten som sedan blev inläggen En annan kille kom i mig och Förnedring, överenskommelse och rollspel.

Nu fick jag återigen ett mail som svar på det som skrivits på bloggen:

Tänkte bara återkoppla med anledning av publiceringen av berättelsen och din kommentar av den. Vi har båda läst och tycker det känns lite speciellt att andra har läst om och kommenterat vår "hemlighet", och det har nog gjort oss ännu mer motiverade att fortsätta utveckla det här vidare.

Tjejen har redan börjat prata om att det kommer bli mer av det här framöver. Vad det innebär säger hon såklart inte, så jag är lite som på nålar. Vi ville egentligen bara tacka för uppmärksamheten.

/Från oss båda

Det är spännande när läsarna blir involverade i bloggens innehåll. Sen är det extra kul att skapa lite kontakt och följa någon. Att det inte blir något nytt varje gång, utan att det då och då kommer något nytt gällande ett ämne eller någon fantasi man pratat om.

Jag har flera exempel på personer som handlat av mig och gjort det under en längre tid. Då är det spännande att liksom redan ha ett band till varandra och kanske jag får nån uppdaterad rapport om hur det gick med den där dejten eller hur livet utvecklats i allmänhet. Det blir mer spännande så tycker jag.

Det var en äldre man som länge köpte mina bilder och vi skrev till varandra om lite allt möjligt. Det var inte bara sex, vilket gjorde att det kändes lite som någon man kände och visste vem det var. Det gjorde att det blev lite extra att skicka en ny bildserie till honom.

En annan kille har köpt trosor av mig flera gånger och tillsammans har vi kommit fram till hur han får ut det mesta av det hela - vad han gillar och det jag gör med trosorna blir liksom ett långt förspel.

Så det är kul att både kunna bli motiverad av er läsare samt motivera er som läser bloggen eller handlat av mig.

5 kommentarer:

  1. Då kanske vi får höra mer om vad "Mer av det här" innebär framöver ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se vad som dyker upp. Jag kanske börjar fantiserar om något eller så hör någon läsare av sig.

      Radera
  2. Hej! Har du kvar kontakten med paret i berättelsen? Hade varit spännande att läsa en berättelse till om vad tjejen hittar på efter att du publicerade på bloggen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en ganska ny kontakt och det jag skrev ovan fick jag från dom i samband med att inlägget skrevs. Kan nog ta lite tid innan ny äventyr sker. Så vi får se om jag får någon uppdatering framöver och om jag får dela med mig av det.

      Radera
  3. Jag tycker också det skulle vara spännande med en berättelse till :)

    SvaraRadera