onsdag 14 december 2022

Framför min bild

Att både en och annan av er läsare runkar efter att ha läst min blogg och tittat på mina bilder har jag förstått. Det är en speciell känsla att veta och fantisera kring detta. Dels har jag en viss makt i och med vad jag visar och skriver på bloggen, samtidigt är det utlämnande och lite tvärs om på något sätt. Att du som läsare får en inblick i mitt privatliv, som annars kanske skulle vara en hemlighet.

Jag gillar den här typen av bilder och filmklipp där jag ser att du faktiskt är kåt på min mig eller min bild. Det gör att det blir mer äkta. Sen har jag inget emot att se dig komma också ;)

6 kommentarer:

  1. Jag runka till bilden på dig 1/12, i natt.men jag är ju som sagt så jätteKåt på dig Josefin,så jag spruta för tidigt.hann i me😛😋.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram Niklas ❤️❤️❤️❤️

      Radera
    2. Är det ingen pli på dig!? Nu gör du du som jag önskar så att jag får se dig göra något snuskigt.

      Radera
  2. Jag tänkte skicka video när ja runkar till bilden på din sexiga stjärt.men spruta för bort,ska göra nytt försök min pulla❤️

    SvaraRadera