torsdag 29 juli 2021

Bildserie - Josefins blandgodis #24

Här är ett exempel på en av mina bildserier med blandade bilder - alltså fotograferade vid olika tilfällen. Jag brukar kalla dom för Josefins blandgodis.

Till en början är det 14 stycken bilder som är fotade mot fönstret. Jag är iklädd en exklusiv och sexig BH med matchande trosor i rött och spets.

Utöver dom bilderna så är det bilder från två andra fototillfällen. Dels då jag ligger i en soffa i ett par gulliga trosor och dels något för er som gillar lite grövre bilder. Nämligen närbilder när jag leker med en buttplug.

Totalt 23 stycken bilder. Maila mig på finajosefin@hotmail på kom ifall du vill handla foto, film eller trosor av mig.


9 kommentarer:

  1. Härliga bilder. Hoppas du får mycket kuk i helgen. Läser nästan varje dag på din sida. Roligt att du uppdaterar ofta igen.
    Hoppas att du testar en gang bang någon gång. Vore det inte skönt med tre till fem kukar?
    De står på rad för att tillfredsställa dig eller i en ring.
    En i varje hål och en i vadera hand.
    Dina manliga fans ställer nog upp på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som något jag skulle fantisera om när jag känner mig som kåtast. Verkar spännande och ger ju en hel del variation, fast kanske inget jag skulle våga göra på riktigt.

      Radera
  2. Får du orgasm när du använder buttplugg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får inte orgasm av själva buttplugen, men det kan vara en sån sak som gör att kåtheten ökar och fantasierna blir allt vildare. Vilket i sin tur ger mer njutning.

      Radera
  3. Vilken är din favoritställning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lättast att komma i missionären, men gillar också bakifrån.

      Radera
  4. Det är synd att man inte får knulla dig. Jag är utbildad massör. Hade gärna gett dig en happy ending. // ��Rolf

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter lockande. Har du varit med om att det blivit mer intimt någon gång på massagebänken?

      Radera
    2. Ja det har det men inte med kunder då måste man vara försiktig. Man kan förlora jobbet.
      Men att ragga upp kvinnor med massage är inte helt fel då kan man använda sig av hönder för att ge dem en orgasm. Genom att smeka dem till det //Rolf

      Radera