fredag 16 juli 2021

Sexfantasi - Massage

Skrev tidigare om att jag varit i kontakt med stora killen. Det här med att träffa någon annan har varit en stor del av mina fantasier senaste veckan. Det kanske är en effekt av att jag överlag inte träffar så mycket andra människor just nu, men tanken av att ha sex med någon annan... någon ny... lockar helt klart.

Jag har fantiserat lite och kommit på några olika scenarion till att träffa någon annan och tänkte berätta om mina fantasier i några inlägg under helgen.

I en av mina fantasier handlar det om att få massage av en het kille. Kanske att jag går till en salong eller kanske jag söker någon mer privat. 

Det kanske finns en tyst överenskommelse gällande sex eller så kanske det bara är något som händer. Just att det finns en osäkerhet och något som "bara händer" tycker jag är spännande, samtidigt som det nog är mer realistiskt att det finns nån form av överenskommelse.

Han är professionell i sitt bemötande, trevlig och het. Jag får byta om och lägga mig till rätta på en massagebänk och får dölja det jag inte vill visa med en handduk samt att jag behåller trosorna på.

Han använder massageolja och rör vid mig. Både mjukt och försiktigt men även hårdare och ger mig en riktigt skön massage. Jag blir allt mer kåt och jag vet inte om han kan känna det, men jag upptäcker att han försiktigt masserar allt närmare mina mer förbjudna kroppsdelar. Han behöver inte vänta länge på min reaktion för nästan per automatik så svarar min kropp och jag blottar allt mer för honom.

Våra blickar möts och jag ger honom godkänt att fortsätta och han tar för sig av mig. Jag stönar lätt när han rör över hela min kropp, över mina bröst och när hans fingrar letar sig in under mina trosor.

Jag vill ha mer av honom och ber honom att ta av sig. Jag ligger på mage på massagebänken och stödjer mig på mina armbågar när jag tar honom i min mun och börjar suga honom.

Min kropp är glansig och min fitta är både glansig och hal när jag låter han tränga in i mig. Vi har sex i flera olika positioner och hans händer kan inte låta bli att röra mig och känna på hela min inoljade kropp.

Han ligger över mig på massagebänken och knullar mig. Mina ben är väl särade och sticker ut på var sida av honom. Han drar sig ur mig och jag ser på när han stönar och sprutar flera strålar sperma upp över min mage och mina bröst.



8 kommentarer:

  1. Härligt älskar olja:)

    Brukar onanerat med olja från apoteket mvh D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar inte använda sånt så ofta, men ibland händer det ju. Blir härligt halt.

      Radera
  2. Härlig berättelse älskar glansiga kroppar :)
    Blev mer än massage

    Mvh D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det nåt vackert med glansiga kroppar. Nu när du nämner det får jag upp en bild i huvudet som jag sett tidigare bestående av en mörk exotisk skönhet och en ljus man som sensuellt tittar på varandra. Både är nog lite inoljade med glansig kropp - svart och vitt, yin och yang.

      Radera
  3. Ja jag älskar inoljade kroppar;)

    Tycker du om inoljade kukar?

    Mvh D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen inget jag direkt tänkt på, men visst kan det vara en fröjd för ögat. Jag har nog sett det en och annan gång i nån film tänker jag.

      Radera
  4. Ja verkligen :) fast lakan blir så kladdiga av olja mvh D

    SvaraRadera
  5. Ja nakna kroppar snyggt;)

    SvaraRadera